Om LeFlank Support Produkter Hosting
 
Support

Alle vores kunder kan gøre brug af vores support telefon. Der ydes support på de produkter, som er købt igennem LeFlank, men også på løsninger, at anden aktør har leveret.

Support:
  Tidsrum Telefon
Generel support Man-torsdag kl. 9:00 - 17:00
fredag kl. 9:00 - 16:00
3065 0625
Support uden for åbningstid**
KUN ERHVERV
Supportopkald uden for åbningstid
tillægges gebyr for opkald og
tillæg på timeprisen.
3065 0625**

** Tillæg på 500 kr. for påbegyndt sag plus 300 kr. i timen i weekend tillæg
Der ydes IKKE support til private kunder uden for normale åbningstider.

Der ydes kun support til private ved forudbetaling.

Support på produkter inden for garanti.

Support vedr. produkter købt ved LeFlank er gratis. Dog er undtaget software, fejl som kunden selv er skyld i o.l. Se i øvrigt vores forretningsbetingelser.

Skal et produkt ombyttes pga. fejl, skal vi gøre opmærksom på, at deres faktureres et gebyr på 250 kr., såfremt fejlen ikke er omfattet almindelig garanti efter dansk lovgivning.

Priser:
Priser for erhverv - klik her
Priser for private - klik her

 

 

Online support

Sidder du med en supporter i telefonen og er blevet bedt om at hente et program?

Hent support program




Vi er lige gået over til et andet support program. Vær opmærksom på proceduren er ændret.

 
 
CVR nr. 30123840 | Tlf.: + 45 3065 0625 | e-mail: kontakt@leflank.com
Copyright © 2007-11 - LeFlank - All Rights Rerserved

We are an Authorized SSL Certificate Reseller for DigiCert™, the industry leading provider of Wildcard SSL and Code Signing Certificates.