Alle vores kunder kan gøre brug af vores support telefon. Der ydes support på de produkter, som er købt igennem LeFlank, men også på løsninger, at anden aktør har leveret.
Support:
|
Tidsrum |
Telefon |
Generel support |
Man-torsdag kl. 9:00 - 17:00 fredag kl. 9:00 - 16:00 |
3065 0625 |
Support uden for åbningstid** KUN ERHVERV |
Supportopkald uden for åbningstid tillægges gebyr for opkald og tillæg på timeprisen. |
3065 0625** |
** Tillæg på 500 kr. for påbegyndt sag plus 300 kr. i timen i weekend tillæg Der ydes IKKE support til private kunder uden for normale åbningstider.
Der ydes kun support til private ved forudbetaling.
Support på produkter inden for garanti.
Support vedr. produkter købt ved LeFlank er gratis. Dog er undtaget software, fejl som kunden selv er skyld i o.l. Se i øvrigt vores forretningsbetingelser.
Skal et produkt ombyttes pga. fejl, skal vi gøre opmærksom på, at deres faktureres et gebyr på 250 kr., såfremt fejlen ikke er omfattet almindelig garanti efter dansk lovgivning.
Priser:
Priser for erhverv - klik her
Priser for private - Ingen support til private
|